Ellen är en drottning 2.0

Mamma, pappa och jag sitter i soffan och hånar friidrottarna. Mamma sitter och skriker fjolla till höjdhopparna och påpekar när diskuskastarna rättar till snoppen i den tajta dräkten. Väldigt inne i själva tävlingen alltså. Plötsligt känner jag att en rap är på G..

Ellen:
Bröööööööp (rapar som en gud)
Pappa:
Drottningen låter.
Mamma:
Tror du din kollega Silvia låter så?
Ellen:
Jag och Silvia brukar tävla, vem som rapar högst.

Dom börjar fatta galoppen här hemma, vem som är drottning alltså. Lagom till att jag flyttar..
Typiskt.


Kommentarer
Postat av: MonsterMalin

No comments...skarttar bara...hahahahahhaahaha..:-)

2009-08-21 @ 21:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0