12-timmars pass

Lång lång dag.
Klockan 9 imorse efter många suckar och mycket stön åkte mamma pappa Ida och jag till Ikea och shoppade grejer till min lägenhet. Sen åkte vi till Hällefors och dumpade alla grejer där. Fick se min lilla lägenhet för första gången.. Och en granne. Mamma förbjöd mej genast att umgås med honom.
Nu, 12 timmar senare är vi hemma. Alltså drog jag en snabb version av idag. Var glada för det ni!

Förresten, roadtrippen med Kajsa igår var till Oslo med Emil för att hämta upp Emma.
Kajsa blev hög på Burger King-maten och tjoade hejvilt ända vägen hem från Oslo.

Japp, 2 dagar i bil alltså.. Man kan tro att jag har spring i benen nu. Ånehejdu!
Nu blir det Twilight och en påse cheez ballz i sängen med mjukiskläder.
Å du härliga helg!

Dagens låt:
Hellogoodbye - Here in your arms


Kommentarer
Postat av: Anonym

Joru, det finns ju små kusiner som blir höga av möjligheten att få tre stora kusiners uppmärksamhet!! Hon var verkligen nöjd med sin dag. Och jag är skyldig dig pengar...

2009-08-16 @ 22:21:26
Postat av: Ellen

Ja vid ett tillfälle sa hon: Det här är roligt hela tiden! :)

2009-08-17 @ 09:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0