Vuxenpoäng

Här sitter jag i affären.. HELT BY MY SELF!
Jag har inte fått panik än eftersom jag bara har haft 2 kunder och dom kunde jag otroligt nog hjälpa.
Och inte nog med att jag ska stänga själv idag, jag ska även jobba helt själv heeela lördan!
Jag börjar nog bli vuxen när någon anförtror mej med ett sånt här uppdrag.

Men jag tänker inte hjälpa er om ni hade tänkt komma in här och fråga mej omöjliga saker.
Då kastar jag ut er tills moster kommer tillbaka! Skyll er själva säger jag då!

Lista på omöjliga saker ,så ni vet:
- Förklara vilken kamera som är bäst, jag vet väl inte!
- Fråga mej om blixtar och objektiv
- Fråga vad saker kostar som inte har prislapp på sig
- Vilja köpa kikare, stativ och andra konstiga saker

Annars, välkommen in!

Dagens låt:
Kelly Clarkson - Miss independent
För det är jag!

Kommentarer
Postat av: L

Men Ellen, jag som tänkte att dra dit och få råd för att köpa en bra kamera :( ;)

2009-04-10 @ 19:55:26
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Ellen

Pfft :P Jag kan berätta vilken kamera som är snyggast, mer kan jag inte ;)

2009-04-11 @ 10:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0