Gilla!

Idag när jag lagade mat kom jag fram till att jag gör nog världens godaste köttfärssås..
Testa mej! ;)

Vilken bra helg det var, med besök och allt.. Det tycker vi om!
Men något vidare festande blev det inte i lördags, haha! Hade skitkul hos tvillingarna på förfesten när vi åt mat och hade mysigt. Men när vi hade varit på björkhälla i typ 1 timme beslutade Ida att hon skulle hem och då blev vi med :) Vi kom hem före mamma och pappa.. Jag tror aldrig det har hänt faktiskt. Inte ens mamma och pappa kunde tro sina ögon!  Men det gjorde inget :P Sen blev det classic bakisdag på söndan, mysigt ;)

Och mer tänker jag inte avslöja! :)

Men det är alltid lika kul att få fyllesms från folk, här kommer några favoriter från lördags:
1. "Vart fan är du?"
2. "Världens drag på idet. Synd att du hitta kille" 
3. "Har försökt ringa.. Men förstår.."
4. "Men tydligen är det alla andra säger sant.."
HAHA!

Dagens låt:
Kings of Leon - Use sombody


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0