Latmaging

Det var lite spännande på jobbet idag, för polisen hade kontroll utanför. Massa folk blev stannade och fick böter. Jag och Ingrid kollade lugnt på från insidan affären och konstaterade att vad skönt att det inte är vi som får böter.

Idag fick jag äntligen ugnsbakad falukorv, som jag har längtat! Det töliga är att det tar så lång tid att laga mat.. Annars hade jag nog gjort det lite oftare.. Kanske! Ska inte lova nått.

Dag 3 helt utan snus. Livet börjar kännas lite lättare igen även fast jag är så hungrig hela tiden att jag skulle kunna äta min egen arm. Får bli ostbågar idag tror jag, som belöning för att jag är så himla otroligt duktig.

kärlek till onyttigheter

Dagens låt:
Kat De Luna - Calling you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0