Internationella Ida-Dagen

Jag försöker att inte lyssna på rösterna i mitt huvud som skriker:
GÅ OCH GÖR NATURLÄXAN NU FÖR HELVETE!
Men jag måste bara berätta vad jag och Micha gjorde för bus idag på Idas födelsedag :)

Jag frågade Ida igår vilken dag hon ville ha sin present då sa hon:
Imorn, klockan kvart över 7!
Sagt och gjort! 07.15 imorse åkte Micha & jag till Ida och skulle gratta henne med paket, paj och vaniljsås på sängen. Naturligtvis hade hon redan gått upp, men det gjorde inte så mycket, hon blev glad ändå :) Så det blev äppelpaj till frukost och kaffe, bra start på Internationella dansdagen.

Sen tränade vi hela dagen inför dansuppvisningen, det var kul =)

Dagens låt:
Cascada - Because the night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0