HJÄLP!

Idag på gympan fick jag en liten med märkbar panikattack.
Det visade sig att jahapp, idag var jag minsann själv tränare. Ida var tvungen att hjälpa till med RGn och Sandra och Anna var inte där. Bäst för dom att dom hade en bra anledning till detta för när andra gruppen kom kryllade det av barn. Dom var överallt, det var som att dom hade tagit över jorden! Naturligtvis kom alla barn, ALLA, det är ganska ovanligt.
Där stod jag själv med ett helt gäng galna 10åringar. Jag ville lägga mej ner och dö litegrann.. Men det gick faktiskt bra! Ida kom över efter en stund och hjälpte mej med att hålla koll på ungarna.

Dagens bästa:
"Embryo = ett barn eller unge i tidigt utvecklingsstadium"
Vad är skillnaden på barn och unge?
Det roliga var att jag trodde Ida hade skrivit detta..
MEN det stod så på wikipedia :) hoho!

Dagens låt:
Volbeat - Still counting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0