Hej hålan, I'm back!

Ni kan sluta gråta, för jag har kommit hem hel men inte särsklit ren, lite svettig faktiskt.
Kändes lite skönt att komma hem även om det har varit kul i trysil. Det var fint i backen, jag har ätit mej proppmätt många gånger och sovit ut och fått vara hur ful jag vill hela helgen. Men efter 2 nätter med 15 andra boendes på varann är det skönt att få komma hem till en egen säng. Missförstå mej rätt!

Måste ta reda på mina saker i hallen bara.. Mamma pekar surt på dom när jag går förbi.

Problem!
Vaknade i typ, måndags av att det gjorde ont under läppen. Kikade och japp, precis som jag misstänkte.. 3 vita någonting har ploppat upp precis på mitt snusställe :S Tänkte att, det går väl över.. Hade bara missbrukat lite för mycket snus dom senaste dagarna. Men nej! Jag har inte snusat på den sidan sen i torsdags, plupparna är kvar! Problem 2 är att jag hatar att snusa på högersidan, ändå gör jag det. Men börjar iallafall kännas lite bättre nu efter 3 dar. Oj vad jobbigt jag har det!

Jävla måndag imorn, jag vill inte :(

Dagens låt:
Billie the vision and the dancers - Friday I'm in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0