Äventyr

Idag har det hänt saker!
Först åkte jag tåg till karlstad med Ida & Annelie, då såg vi en älg som var vit i ansiktet!
Sen handlade vi i Karlstad, massa olika saker.. Fick mej en jeansjacka tex! :)

Sen träffade vi Hannah och Micha, då bestämde jag att jag skulle åka med dom hem. Vi hämtade upp Sofia och sen bar det av i ett raaasande tempo hem, så fort att vi missade avfarten till Torsby.
När vi sen kom till Sunne kommun började Hannah gallskrika, tur var väl det för då kommer en hund utspringandes i vägen. Micha hann som tur va tvärbromsa, men det var nära ögat! Hunden hade koppel så vi började leta efter en människa, men ingen syntes till. Nu trodde vi att någon låg död i ett dike, men icke! Det var en tant som hade sett att hunden smitit och sket i att leta efter den. Smart!

Ja minsann, det är ett äventyr att åka till staden!

Har hämtat min balklänning hos mormor nu, den är sååhåå fin. Skulle helst vilja ha den på måndag, men får väl vänta till juni antar jag :( tråkigt, det är så långt tills dess.

Dagens låt:
Tiger Army - Pain
(tyvärr utan bas i michas bil :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0