Death to the supermodels

Det kan verkligen vara en av dom sämsta filmerna jag någonsin sett. Jag hade inte några höga förväntningar egentligen
men mer besviken än så här kan man nog inte bli.

Tips: hyr aldrig aldrig den, eller på något vis låna eller ladda ner. herregud.

Jag har iallafall jobbat idag, sålde min första kamera.. när jag väl kom till jobbet.
Var i Torsby 09.45 imorse. 10.10 hittade jag en parkering. Helt sinnessjukt mycket folk, ÖVERALLT!
Ida kikade förbi en sväng också, när jag tog en liten rast :P

Tänkte köra på med mitt ensamma filmmaraton ikväll för Eurotrip går ju ikväll, så jag kan få se EN bra film.
Sen fanns tydligen hitta Nemo hemma också, jora! har minsann att göra ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0