Myskväll

alla kan ju inte vara lika härliga som Ida och jag.

Har precis sett Pussycat Dolls med Ida, mös med jordgubbar och vindruver.. vi har ju faktiskt "hälsovecka" :P
Men nu har hon åkt hem så nu sitter jag här och väntar på att Sex and the City ska börja :)
Blir Karlstad till helgen också med Ida, äntligen ska jag få shoppa upp mina jobbarpengar! ska bli gött.

Jobbade som vanligt idag, åkte från sunne i morse. Skittrött eftersom jag blev klarvaken när Filla gick upp vid 05.45 imorse och kunde inte somna sen. Gjorde iallafall upp med moster att jag får sluta tidigare på fredag om det är fint väder och om jag ligger i :)

Har hittat en fin bild nu till min tatuering, så om jag hittar en bra studio o skåne ska jag göra den där. Skitsöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0