Duktiga Ellen

Idag öppnade jag affären alldeles själv, men det började ganska dåligt.
Glömde nycklarna hemma, fick inte in p3 på radion och dom förbannade solskydden
vägrade att lyda mej i vanlig ordning och jag frös som en galning.
Fick sluta 4 idag iallafall, kändes bra!

Måste börja träna snart alltså, lägger av helt under sommaren med bikinitider.
Som tur är får jag dölja min bleka instängda kropp på fotocity.. men det blir ju inte
direk bättre av det. Och min hyperaktiva mamma har träningsvecka som känns lite
stressande eftersom hon hela tiden upprepar: Detta skulle du behöva vara med på :/
Men Ida och jag ska ju dra igång med push till hösten iallafall.

Billy Idol - Dancing with myself (alldeles snart fruktansvärt sönderlyssnad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0