Ledighetsbilder

Häpånä!
 
Nu är vi tillbaka till rutinerna efter all ledighet. Vi jobbar, går och lägger oss i tid, Sheldon är sjuk vilket kostar en förmögenhet hos veterinären, allt är som vanligt.
 
Men vad har vi gjort under ledigheten då?
UMGÅTTS som man gör över jul och nyår. Och sovit. Sovbiten har jag ej så mycket bilder ifrån. Och om vi ska vara ärliga har jag inte tagit en enda bild i det här inlägget.
 
Sofias bild
 
Veckan innan jul hade vårt lilla gäng två julmys-kvällar. Eftersom att få sju personer i tre olika kommuner att träffas samma dag var en omöjlighet.
 
Morsans eller Soon Ims bilder
 
DAGEN INNAN JULAFTON, DÅ SKA MAN HA JÄTTEROLIGT-dagen med Bergs. Inget har förändrats förutom frisyrer och vikt och den lilla detaljen att vi bor på fyra olika ställen i Svea rike.
 
 Mosters bild
 
På julafton togs den obligatoriska "kusinerna på jul"-bilden. Allt som vanligt förutom att Emma har fött en extra liten person som fick vara med i år, HUGO! Alltså den lilla människan.. Kan snosa på honom i all oändlighet. Han visade hur mycket han tyckte om mig genom att spy på mig fyra gånger under kvällens gång.
 
Malins bild
 
Både före och efter jul var i Charlottenberg hos Martins pappa och L8. Leon spelade fotboll, det var hundkalas och vi monopolspelade. Martin och jag toppade besöket med halsvirus och urinvägsinfektion.
 
Jo en bild hade jag visst tagit, den enda jag tagit över ledigheten :))))
 
Nyår firade vi i Fredriks föräldrars gigantiska hus i Playwater (mysheten!!!) med Apple Cosmopolitans, Irish Coffee, Minttu+Oboy, trerätters, charader och musikquiz.
 
Sen fyllde jag år den tredje, hurra för mig! Firade den dagen med att kolla tapeter, nya glasögon och myset delux! Noll bilder togs denna viktiga dag.
 
Det var väl det för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0