fu

Jag har sagt i cirka 2 års tid att jag ska komma igång med träningen... Snart.
Och nu, nu har det tamejfan hänt! Det har hänt 6 gånger på 8 dagar att jag har släpat min slappröv iväg till gymmet och svettats litervis. 
 
Men självklart vaknade jag igår med törrhosta och tjockhals. Alltså. Varje jävla gång jag börjar träna händer detta. Och sen har träningssuget försvunnit och jag blir liggnas på soffan med en påse chips och bara väntar på att gymkortet som kostat 1095 kronor ska gå ut.
 
Men imorse var sjuket borta. Jag har alltså läkt över natt?!? OCh det största: jag vill fortfarande träna!!
 
Säger bara: F U skitkropp och min gamla obefintliga motivation! Idag blire gym.
 
 
Mvh Korvfingret

Kommentarer
Postat av: Modern

Haha! Lelltuffa!

2013-09-08 @ 19:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0