Det enda jag ber om i år

Egenskaper jag önskar mig i julklapp
 
-Pysslighet. Åh GUD vad jag önskar att jag var mer kReAtiV. Det HÄNDER att jag får ett sug att pyssla. Men kallar det inte "att pyssla" då det för tankarna till när jag gick i 1:an och skulle göra tomtar av toapappersrullar. Dör tråkhetsdöden. Men när jag skaffat allt "material" och har en klar bild i huvudet om vad jag vill göra så... Dör inspirartionen ut. Hejdå för alltid och där står lastpallarna som skulle bli en huvudgavel. Och ruttnar.
 
-Löparpsyke. Ja som i springa dårå, inte löpare som man har på bord. Jag avundas sååå på folk som bara "Jag sprang milen igår. Så jävla härligt. Frisk luft, musik i öronen och lätta ben." Dessa lätta ben alltså... Var hittar jag dom?
 
-Ämnesomsättning delux. Vill kunna äta vad fan jag vill, när jag vill och inte gå upp ett gram. Kalorier bara rinner av mig. Jag vill vara DROTTNING av ämnesomsättning. Drömmer vidare om det. För alltid.
 
-Ekonomisk. Nä det är verkligen ingen katastrof här. Men vill kunna spara MER pengar. Istället för att skrika TAKE MY MONEY så fort jag får ett nyhetsbrev från H&M.
 
Men, en egenskap jag ej saknar är... HUMOR! :)))
 
 

Kommentarer
Postat av: Matildus

Haha skönaste! Älskar ".... Och ruttnar"

2013-09-19 @ 07:43:46
URL: http://watildak.blogg.se
Postat av: Matildus

Haha skönaste! Älskar ".... Och ruttnar"

Svar: Hehe, och det är sanningen ;)
Ellen

2013-09-19 @ 07:43:50
URL: http://watildak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0