Varning! 2012 års äckligaste julkort

Bakgrundshistoria för att ni ska fatta vad som är så sjukt roligt:
 
I december var Martin och jag bjudna hem till Lars på middag.
Efter middagen hittade Lars en Sheldonbaj STÅENDES på golvet. Lars utropade att Sheldon har bajsat en tomte och ställde sedan ner den andra tomten brevid, så bajtomten inte skulle känna sig så ensam.
 
Nån vecka senare skickade Lars SMS-julkort till mig.
Då skickade jag följande bild tillbaka med texten "God jul önskar Sheldon med familj":
 
 
Jag skrattade i 2 dagar åt mitt otroligt roliga påhitt.
Vet ej om Lars tyckte det var lika kul... Vi har inte pratat sen dess.

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAH
Sheldon - the master of poop!

2013-01-22 @ 23:00:14
URL: http://watildak.blogg.se
Postat av: Malin

Hahahahahaha! Så jäkla roligt!!!!

Svar: Hehe ;)
Ellen

2013-01-25 @ 16:12:00
URL: http://malintroya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0