Årslista i år igen

Uppdaterar listan från förra året då, årsresumé WOHOO!
 
Okej tänk er att det ska stå 2012 istället för 2011 överallt.. Orkar ej ändra.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev sambo, köpte hund, flyttade 3 gånger på 4 månader, jobbade röven av mig! Skaffade ju njurbäckeninflammation också.. Det var ju en upplevelse.
 
Har du några nyårslöften?
Bli nyttigare... Igen. Hehe. MEN i år blir det gymkort. Och vara allmänt friskare.
 
  Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
JA tillslut kom lilla Indra som vi längtat efter. Kan konstatera att Hannah bakar bra barn.
 
 Vilka länder besökte du?
Kroatien. Och Norge vilket inte räknas när man är värmlänning.
 
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
1 april när Martin och jag flyttade till vår trea. 9e januari när Indra föddes.
 
Vad var din största framgång 2011?
Att jag inte gått arbetslös en enda dag! Vilket inte känns som min förtjänst men ändå?!

Största misstaget?
Som sagt, gör aldrig misstag......

Bästa köpet?
SHELDON! Och vår säng, kan längta efter att få gå och lägga mig i den, mmmm!

Vad spenderade du mest pengar på?
Igen, Sheldon och säng. Ett av de två tingen behöver gå till vetrinären då och då.... + kläder.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att flytta ihop med Martin :') göllgöll. Hämta Sheldon.
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Dansa pausa - Panetoz (fyfan.......), I will wait - Mumford and sons, Flytta på dej - Alina Devornånting, Don't you worry child - SHM, Somebody that I used to know - Gotye MED MERAAAA!
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, tack och lov när 2011 var humörsvängningarnas år.

Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat mina flickor i Sunne, Karlstad, Ludvika och Säffle!!
 

Favoritprogram på TV?
Öööh, Top model?! Suburgatory, Big Bang Theory, Cougar Town, Grey's & Criminal Minds.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Flyttade från mama å papa.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mer.. Välisolerad.. Än tidigare... Hehe. Annars äre väl leggings igen.

Den bästa nya personen du träffade?
Måste väl vara Martins släkt åt alla olika håll + Indra.

 
 

Kommentarer
Postat av: Modern

Fast 2012 då! Var missade du att vi är 2013 i år? ;)

Svar:
Ellen

2013-01-13 @ 14:40:25
Postat av: Ellen

VA mama? Vi har inte kommit så långt in på 2013 att det var dags för en årsresumé än tyckte jag.. Om det var det du menade :P

2013-01-22 @ 15:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0