Hejdå HTC

Som en hyllning till min HTC som nu kan fara a helvett då den håller på att få spel, slänger jag upp några bilder från 2 år sen och framåt från den.


Fryksdalsdansen 2010

Frida blir koppad i hyttan

Michas 20års kalas, går ej att glömma.

FIna A-L!

Klara på Metro Diner i NY. Favvoplacet!

Fridus är nymasserad och go!

Min plånbok som jag körde över...

Långt före Walk Off The Earth...

Pappa iförd 70-tals jeans

Sista Hällefesten, mina fina!

Schweiz!

Nice

Mamma kastade BH i ansiktet på pappa.. För andra gången på en vecka.

Emil och Emma hos mormor och morfar

Men Gud ne, se vackört!

Min far.... Årgång 91.

Modern konst

Fixa Lillies rum. Jag bidrog med en jättefestlig skugga.

Lillasyster, en vanlig torsdagskväll

Parkourläger

Julafton, The Nightmare Before Christmas.. ååååh!

Juldagen, klapp på Hannahs mage.

Spela Popkult. Gissa vem som är Lady Gaga?

Det som var min lägenhet i 2 månader.

AIRFLOOR, aka Kennet.

Afterski

Valborg i år.


Kommentarer
Postat av: mischie

Hannahs fina runda goa mage =)

2012-05-07 @ 20:30:30
Postat av: Friduuus

Saknar er!!

2012-05-07 @ 22:15:21
Postat av: ellen

Jaa, en perfekt bebisodlingsplats ;)



Saknar er med Fridus, dags att ses snart igen!!

2012-05-08 @ 08:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0