Murkelplockarn


HAHA vilken vidrig bild!
Vad är det för en häxhand som håller upp mitt ihopsnörpta ansikte?!

Okej, det har varit en sjuk natt..

Kunde verkligen inte somna igår, men när jag väl gjorde det drömde jag att jag skulle plocka murklor (fann inga murklor, vet ej hur dom ser ut). Sen vaknade jag runt 5-tiden och var sjukt pigg. Faaaantastiskt.

Min sömn alltså. Det nya ämnet här i mitt kungadöme!
Det lägger vi till i mitt humör/hår-schema.

Tillåt mej lista hur det står till idag med ovannämnda 3 punkter:

Sömn: Som sagt, för lite men ändå PIGG!
Hår: Semifett och stramt uppsatt, sådär bondlurkschic...
Humör: Pirrig i magen och exalterad (anledning kommer.. Wuhuu, Cliffhanger! Klamra er fast vi klippavsatsen)


Kommentarer
Postat av: Modern

Jag veet! Pappa sa:) Grattis till bilbingovinsten förresten! Å murklor såg du hos S i lördags.

2012-05-23 @ 14:49:18
Postat av: Anonym

Ja nu är det klart! Åker på söndag :D Ida listade ut det direkt hon.. :p

Tack å tack! Behövde det nu :)

Såg bara att det låg nånting torkat hos S. Däför jag drömde om murklor över huvud taget.

2012-05-24 @ 11:04:33
Postat av: pelle

Du kanske har en underliggande önskan att prova magic shrooms? Därav denna svampdröm. Det är så jag väljer att tolka det hela.

2012-05-25 @ 10:30:44
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0