Trött i kvadrat


Godmorgon?

Jag är tröttast i världen v-a-r-j-e morgon nu för tiden.
Är totalt okontaktbar när Martin går upp och kommer inte igång ordentligt förrän efter lunch.

Går i en tröttbubbla hela förmiddagarna och stirrar apatiskt.
Brist på något är det ju, men inte på sömn för jag sover typ 8 timmar varje natt.

Den roliga twisten är att när jag är ledig vaknar jag astidigt och är jättepigg och vill städa och baka så fort jag slår upp ögonen.....

WHYYYYY?!?!?!

Gjorde för övrigt min sista dag som danslärare igår.
Pang bom bara sådär fick jag reda på det.

Fick kramar och beröm av mina elever iallafall, mina små glin..
Jaja, så var det med det. Nu går vi vidare i livet.


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Samma här ,vaknar skittidigt på helger och dödstött under veckorna.Åldern!

2012-05-17 @ 14:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0