Måndamôran


Troya, Sheldon och Malin


I helgen var Martin och jag i Dala-Järna och firade Leons 1årsdag.
Nu var han stora killen och kunde gå själv, jag fick absolut inte lyfta upp honom.. Men alla andra fick.......

Jaha ska skattepengarna komma den här veckan eller?
Jag har nämligen sjunkit långt ner i nätshoppingträsket. Kollar på skor varje dag. Vill bara klicka hem!! *dreggel i mungipan* Och sen försöker jag rättfärdiga mitt beteende med att säga "jag har ju slutat snusa, jag sparar ju massor med pengar.."

Jaja, det är bara en fas jag går igenom.. Som Sheldon, hans fas går ut på att totalignorera mej och hata mej. Det går nog över......


Kommentarer
Postat av: monstermalin

Kommer att gå över när du börjar behandla honom som en hund...;-)

2012-06-04 @ 21:50:15
Postat av: ellen

Jag försöker verkligen!! Vet inte vad mer jag kan göra.. Känner mej som en överkörd småbarnsmamma.

2012-06-05 @ 08:52:04
Postat av: monstermalin

Du är i verkligheten ;)

Hur går det med maten? Får han mat av dig eller står den framme jämt?

Hundar tyr sig gärna till den som har makt över mat. Ta undan maten när han slutat äta och sen ger du honom

inget förrän kvällen/em. Och då ska det vara en häftig grej att få lite mat. Låt honom vänta tills du säger varsågod...

2012-06-05 @ 23:16:40
Postat av: Linnea

om jag någon gång skaffar hund ska han LÄTT heta sheldon, just sayin, hehhhh!

2012-06-11 @ 19:43:42
URL: http://linneajson.wordpress.com/
Postat av: Malin

härlig bild ju! Sheldon är verkligen LITEN och Troya som en JÄTTE i jämförelse! Plutten!

2012-06-15 @ 21:41:40
URL: http://malintroya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0