Ansiktsskalarn

Jag är en dålig, dålig bloggare..
Så, nu har vi avklarat det!

Har haft en hård pms-vecka. Har bland annat skalat av mej halva mitt ansikte i ett litet pill-utbrott framför spegeln.. HUR kan man sätta in det absolut värsta lysrörsljuset ovanför en toaspegel så man ser varenda liten plit?! Vem ska jag stämma för att mitt ansikte ser spetälskt ut?! 

Till följd av detta har veckans mest använda utryck varit:
JAG SER FÖRJÄÄÄVLIG UT, BUUHÄÄ!

Känns ju kult. Bra för mitt ego.

Jaja, jag och Martin söndagsmyser.
Han tittar på fotboll och hockey och jag stör genom att uppdatera min spotify-lista.
Jag är skön på det viset, uppmärksamhetshorar allt jag kan.


Här la han beslag på både datorn och TVn.
Multitaskarn vetni..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0