Tror jag är gjord av pengar..

Hej maggots.

Är inne i en phett intensiv jobbperiod.
Bah jobbar och jobbar hela dagarna. Är på jobbet nu ska ni veta!

På fredag jobbar jag mellan 10 på morgonen till 12 på kvälln..
HA! Klå det ni klenisar där ute!

MEN det leder till pengar som leder till egen lägenhetstankar som leder till.. IKEA!!

WAAAAH vill till Ikea NUUUUUU!

NEJ, nu lugnar jag ner mej. Har inte fått pengarna än.. Ingen lägenhet heller. Men snart drar jag med någon stackare (mamma? pappa? Ida? Micha? Klämmet?) till Karlstad och provsitter soffor. Och nej, ni har inget val.


Kommentarer
Postat av: Klämmet

Jag vill med till IKEA och sitta i soffor! :p

2011-10-20 @ 19:05:56
URL: http://emmabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0