Fethårig prickigkorv no more


Ser ni det här glada ansiktet?
Det är resultatet av ofett hår och ett jämnare humör!

Svar: Ja! Jag är gladare idag. Inga små utbrott här inte.

Har haft kaffebesök här idag. Ida och Micha undrade om dom fick hälsa på deras fethåriga prickigkorv kompis. Hade dom skrivit det igår hade jag förmodligen börjat gråta.. Men idag är jag harmooonisk och skrattade bara åt deras tokigheter, bredde ut mina armar och sa med ljuv röst: Jaa mina kära, kom bara kom!

Har precis anmält mej till ett läger i december i parkour och freerunning. Vad annars?!
Känner mej som 13 år igen när jag säger att jag ska på läger.

Hoppas bara jag kan sova utan mamma..

He-he-he...


Kommentarer
Postat av: monstermalin

Ficklampa, gosedjur o mobil ska nog göra susen... Egen kudde åxå:)

2011-10-27 @ 21:49:47
Postat av: ellen

Absolut ;)

2011-10-28 @ 15:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0