Nya tider..

Mamma och pappa är i Göteborg.

När jag var i mina bästa festperioder brukade vi utnyttja dom här tillfällena till max.
Vi drog ihop ett bra gäng + massa annat löst folk, drack cider, spelade hög musik och härjade loss hela nätterna. Som mest var vi 60 pers en gång i vårt lilla hus.. kan skriva det nu eftersom det är 4 år sen.. Hehehe.

Men nu är det nya tider!

Nu är det Klara som drar hem folk. Och då ser det ut såhär:



Och vad gör dom? Jo, kollar på film.. knäpptysta.

Ja, vad säger man? Jag och Klara kanske inte är syskon trots allt..


Kommentarer
Postat av: monstermalin

Hahaha! Bra bild!

Och vet du Ellen, Klara har väl aldrig gjort som du gör?? Eller sagt?^^

2011-11-04 @ 18:06:38
Postat av: Mischie

Hahaha! Nej ni kan aldrig vara syskon ;) kul att vi kan prata öppet om festerna.. Hej och hå att vi inte rev hela kolsnäs ;) hoho!

2011-11-05 @ 14:45:19
Postat av: Mischie

Kolsnäs? Hahaha, har blivit ortskadad ;) KOLLSBERG.

2011-11-05 @ 14:46:35
Postat av: Modern

Mama Mia! Jag sitter nöjd ändå:)

2011-11-05 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0