Nästan ihjälhalkad

Jag vet inte hur det ser ut i resten av Sverige men här i hället är det sinnessjukt halt.
Skulle ta en liten promenad förut, precis när jag kommit utanför dörren höll jag på att halka ihjäl mej. Resten av promenaden hasade jag fram och svettades som en maratonlöpare för att jag var grymt överklädd.

Jomen det är ungefär det som hänt idag.
Men nu är Fridus tillbaka och hon bjur på fruktsallad till Solsidan snart, gött de.

Och PS. Fick ju uppleva en liten skandal igår när Shirley INTE gick vidare! Herre. Gud. DS.


Kommentarer
Postat av: Modern

Jo, halkigt här med. S drog sig i så jag blev halvt chockerad på vår promenad idag! Har bråkat med K och sen sett Black Swan. Hu! :( Vi är sams nu. Puss!

2011-03-06 @ 20:26:54
Postat av: ellen

Ajajaj.. hoppas det gick bra! Jaså, det lät ju sådär.. men bra att ni är sams ;) puss!

2011-03-07 @ 15:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0