Så vi möts igen, Torsby..

Nu är jag hemma i ack värmeland du sköna igen.
Alla är glada och nöjda. (Alla är jag och mina löss)

Men ett tag var det oklart om jag skulle hinna hem detta årtionde.
Det var tydligen pensionärernas-dag på vägarna mellan Hällefors och Torsby. Och då menar jag inte häftiga pensionärer som mormor som kör görfort, utan snigelpensionärer. Ni vet såna som bromsar i uppförsbackar och måste stanna helt innan dom svänger.

Nu ska jag nöslappa i soffan ett tag och vänta på familjen.

Dagens låt:
Sean Kingston - Magical


Kommentarer
Postat av: nathalieh

fin blogg!



just nu har jag en tävling på min blogg.

veckans blogg.

du får vääldigt gärna rösta på vilken blogg du tycker ska gå vidare.

rösta här; http://sofianathalieh.blogg.se/2009/october/draft-okt-8-2009.html#comment



tack på förhand :)

2009-10-09 @ 16:53:32
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0