Ibland får man till det

Hej byn. Jag är hemma igen.

Innan jag åkte idag köpte jag fars dags present till, ja precis, min far.
Hittade skorpor med jordgubb/lime smak i hyttan och blev väldigt exalterad.
Detta kommer pappa tycka om, tänkte jag.

Jag blev så nyfiken på om han skulle bli så glad som jag ville så så fort jag kom hem tvingade jag praktiskt taget honom att vilja ha sin fars dags present nu nu nuuuuu på direkten.

Han blev så glad som jag hade tänkt.
Och nu känner jag mej som en älskvärd dotter.

Det känns bra, ska jag tala om!

Dagens låt:
Keri Hilson - Energy


Kommentarer
Postat av: stina

härlig blogg :)

2009-11-07 @ 17:46:01
URL: http://stinagustavssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0