Homecoming

Det är otroligt varmt ute, jag avundas inte min familj som suttit i bil större delen av dagen.

Nu är jag hemma från Fensbol iallafall, men jag är själv.. Eller själv och själv, hunden är med såklart.

Vi var ute och gick förut i skogen. Det är obehagligt att gå i skogen men eftersom det är så varmt så gjorde jag det för vovvens skull. Jag lyckades trampa ner mej, trassla in mej i spindelnät, riva mej på benen, tappa bort mej lite grann och hinna tänka många olika hemska saker som kan hända i skogen. Tur att jag är snäll och en himla tur att Amira är så söt annars hade jag varit lite sur nu faktiskt.

Now I'm off to Michi, ska checka in den nya poolen dom fått. Det är inte så mycket vatten i än men om jag är riktigt snäll kanske jag får doppa fötterna i värmen.

Dagens låt:
Shinedown - Second chance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0