Tystnad!

Idag har jag varit på biblioteket i flera minuter.
Jag förstår varför jag inte är där så ofta. Man måste vara tyst jättelänge och skulle man prata fick man viska. När jag fick sms blev jag genast hyschad åt, visserligen av mamma och Klara men ändå! Man får alltså inte låta på något vis, hur kul är det?

Jag gick och satte mej i barnhörnan istället brevid björne och paddington och försökte att se snäll ut och inte alltför uttråkad eftersom biblotikarien hade koll på mej hela tiden. Tillslut var jag tvungen att testa låneläsglasögonen och fråga om jag såg smart ut. Men mamma sa att jag mer såg närsynt ut.
(Ja, men kan tillochmed låna glasögon på bibblan! Värsta lånestället alltså)

Jag ska jobba lite runt 7 tiden med morfar, vi får se hur detta går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0