Är du HELT säker?

Nu har jag gjort ett ryck. Jag har bärt (luring, alla svenskalärare! Jag vet att det inte heter så) ut mina flyttgrejer i bilen. Jag är nu svettig och trött i armarna. Hade ingen aning om att kläder kunde väga så mycket.

Jag har en liten undran.
Jag undrar om jag är ett riktigt litet klåfinger eller om jag bara har otur med grejer.
Pappa försökte laga min bandspelare i bilen (I know, vem fan har bandspelare i bilen nu för tiden? Jo, jag!) Men det var helt omöjligt. Han försökte på ett fint sätt säga att jag kanske har gjort något fel, men det kan jag inte minnas att jag har. Är du helt säker? frågade han. Ja, svarade jag.

Är jag helt säker? Nej.

Nu ska vi snart äta hejdåmiddag a lá lasagne. Och sen kommer Idi och Michi och säger hejdå. För imorn åker jag.

Dagens låt:
Melissa Horn - Långa nätter


Kommentarer
Postat av: Lollo

2009-08-25 @ 21:37:15
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Du får ha så kul där borta vännen! :)<3

2009-08-25 @ 21:37:58
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja det ska jag försöka ha :) <3

2009-08-26 @ 18:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0