Jag är en smittorisk

Här sitter jag i karantän. Hela dagen har jag gått mellan soffan och sängen och mellan att sova och vara i nått zombieliknande stadium. Det är inte roligt längre! Mamma, pappa och Klara har fått serva mej med vatten och tabletter och näsdukar.. Jag har snytit mej 27 gånger, nysit 39 och svettats ur 5 liter svett. Jag kan inte ens ha mjukisbyxor på mej för det blir alldeles för varmt.

Sen dessutom, när jag frågar Klara och hennes Johannes, i ett desperat försök att få sällskap, om dom inte vill se på film med mej, så dumpar dom mej för en chipspåse och någon martin :( Och nu åker mamma och pappa också ifrån mej..

JA! DET ÄR SYND OM MEJ, OKEJ?!

Dagens låt:
Bonnie Raitt - Have a heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0