Överraskningslördag

Igår åkte Frida, Ylva unt jag på äääventyr.

Destination Ludvika
Goal: Överraska Ann-Louise


Ylva var chaufför

Frida var passagerare

Jag var andre-chaufför

Surpriiiise! A-L ble glaaa.

3 av 6 djur hälsade oss välkomna

Jag blir som en unge bland djur: Måste. Lyfta. Upp. Och. Gosaaa!

Fika. Lilla Jessika var med.

Ylva var vän

Jag och Jessika blev polers direkt

Mer katter. Men katten Gips (bästa namnet på en vit katt) flydde fältet.

Fick en till kompis

Goa jänter

Efter Ludvika, A-L och skinkrulle blev det sleepover hos mä

Gonatt!

Idag lyckades jag scora en tvättid mellan 3 och 7.
Fatta vilken tur, det är näst intill omöjligt på helgerna.


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Riktigt roligt att ni kom!:D

2011-01-16 @ 17:30:16
URL: http://annlouisewestberg.blogg.se/
Postat av: Mischiee

Gud se mysigt! Snart måste Torsby brudarna komma på besök oxå. :)

2011-01-16 @ 17:48:06
URL: http://mischiee.blogg.se/
Postat av: mischie

Ja det var mina kusiners farfar som har dött ;/ usch begravningar är inge kul.



Tack du jag är riktigt nöjd. (:

2011-01-16 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0