Håll i er..

Hör och häpna!
Jag, Ellen, har varit ute och gått/sprungit varje dag i hela fyra dagar nu. Nej jag kan inte heller riktigt förstå vad som flygit i mej, men det är helt sant. Jag ska se hur länge dom här tokigheterna håller i sej.

Nu är jag och mamma ensamma hemma igen och nej, då går vi inte ut och röjer och lever livets glada dagar.. Nej, vi lagar mat, är hos mormor och morfar, putsar fönster på helt livsfarliga höjder och kollar på TV. Det är mysigt.

En äcklig grej med potatisar är dom där vidriga tentacklerna som dom ibland framkallar. Det var många sådana när jag skulle skala potatis idag, OCH så skalade jag mej i tummen. Bloody potato! =)

Dagens låt:
Eminem - We made you

Kommentarer
Postat av: MonsterMalin

Jaaaa, de är jätteäckliga...Jag brukar knyta ihop påsen o slänga dem..aliens!!!

2009-06-18 @ 00:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0