Bilåking nattetid

Idag har det varit underbart väder, tack solen!
 Och i det underbara vädret har jag lekt en lek med alla stackars ovetande själar som gått förbi. Den går till så att jag sjunger en låt som bara jag hör i min mp3 (nej, jag har ingen Ipod, så käft!) och den som sitter brevid ska gissa låten. Ingen tycker det är lika kul som jag.. Jag saknar Ida! Hon tycker den leken är kul iallafall.

Ikväll är jag chaufför, men tro inte att ni kan höra av er och få skjuts sådär hursomhelst.. Nepp, Emil är min priviligerade passagerare som först och främst ska åka. Wow, jag är verkligen en snäll kusin. Emil är lyckligt lottad.

Dagens låt:
Katy Perry - Waking up in Vegas

Kommentarer
Postat av: mischiee

Va roligt det lät hörru. :)

2009-05-30 @ 21:53:47
Postat av: din idi

den bästaste leken ! jag är med på måndag kväll ellen, då kör vi den <3

2009-05-31 @ 14:18:41
Postat av: ellen

Babymischiee: Jaa otroligt! Men det var inte lika som förra året, var hemma vid 3 så det var inte så farligt ;)<3

Babyidi: Ja äntligen, trodde aldrig du skulle fråga ;) <3



2009-05-31 @ 21:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0