Bakislugnet efter studenten

Midsommarn blev inte alls som jag tänkt mej, men det kunde absolut varit värre! Men den där väderguden måste ha blivit jävligt less på mej för han fixade massa regn och en inte så liten hagelskur. Men en helt okej kväll blev det iallafall!

Efter studenten är jag ganska trött på att gå ut, så partymonstret Åkerlund bestämde sej för att vara chaufför igår och ta det lugnt. Och väldigt lungt blev det, jag åkte ifrån 50års kalaset vid halv 9 med en sjuhelsike huvudvärk och alldeles för mycket laktos i magen..  Men jag tror inte att någon saknade mitt gnäll heller för när jag hämtade päronen + syster och Sofie var det ett jäkla drag på dom!

Inatt hände något oförglömligt.
Jag glömde mobilen i bilen och saknade den inte förens jag vaknade.
Vart är världen påväg?!




Vad gör denna skönhet idag tro? :)

Dagens låt:
Lady Gaga - Starstruck

Kommentarer
Postat av: erika

Spökkväll till veckan, what do you say? ;) <3

2009-06-21 @ 17:32:50
Postat av: Anonym

Jag säger: jaaaa :D <3

2009-06-21 @ 17:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0