En bra rubrik

Jomen det gick bra på friskisen igår. Jag hängde med på allt.. Men det bästa var när man fick ligga i det blöta gräset och göra övningar. Det såg ut som alla hade stora svettfläckar på rumpan efter det. Och det roligaste var att kolla på folk. Det var en tant som Ida la märke till som hade en såndär skön "Jag bryr mej inte"-stajl som gjorde rörelserna halvdåligt och såg uttråkad ut.

Efter det blev det gråtfest till I Taket Lyser Stjärnorna hos Barremyrs med scones och te.

Idag är det ÄKTA Top Model-repriser. Inte det där löjliga Make me a supermodel skiten, vilken dret. Så det ska jag kolla på snart, fast jag sett det ungefär 3 gånger förut.

Dagens låt:
Rainbow - Since you've been gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0