Permanent gravid

 
 
Som ni ser kan jag fortfarande utföra detta fantastiska partytrick pga. gravid. Mm, fortfarande. 5 dagar över tiden. Bröööööl.
 
Är inne på andra veckan av föräldraledighet med barn i magen istället för utanpå. Jorasåattee. Har iallafall något slags schema om dagarna för att det ska vara uthärdligt tills Martin kommer hem, det ser ut som såhär:
 
-Vakna ofrivilligt klockan 7 eller tidigare
-Äta frukost i sängen
-Stanna i sängen tills jag känner att det är drägligt att starta dagen
-Sminka mig och, om jag känner mig extra wild, platta håret
-Väcka hunden för att gå promenad
-Se fantastisk dag-tv
-Äta lunch
-Vänta på bebis, RESTEN AV DAGEN :))))
-Repetera nästa dag eftersom bebis vägrar bli född
 
Mhmm! Så mycket mer spännande än såhär kan det väl ändå inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0