Glasöger

 
 
Jag har fått nya GLASÖGON! Wohoo, glädjeskutt, yolo.
 
Under synundersökningen kom vi fram till att min syn har försämrats sen 2010. Fick lite inombordspanik och bara: om 4 år är jag blind. Men det var normalt sa optikern. Fick alltså mer styrka i dessa glas och order om att använda glasöger mer än vad jag gör i nuläget.
 
Fick en CHOCK när jag testade dom igår, är det så här världen ser ut?
Har fortfarande inte vant mig, får en konstig känsla när jag har på mig dom. Ena glaset är starkare än det andra. Allt är tydligare men det känns nästan som att jag är lite... Full? Livet känns liksom vimmelkantigt men mindre suddigt.
 
Men vad vet jag, jag är ju tydligen halvblind. Såhär kanske alla människor med normal syn känner sig.
 
+ att bågarna för med sig en känsla av att vara Prussiluskan 2.0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0