"Det finns nått som heter Spåttyfaj.. Vet du vad det är?"



Hej!

Här sitter då jag, med världens största sjalfilt virad runt kroppen.
För ja, det är dåligt väder och ja, jag är som alla andra svennar och gnäller på vädret.

Och vi blir lika chockade varje år..
Nämen va?! Regn och kallt?! I MAJ?!?! Det var ju varmt igår! Herregud, löpsedelstoff!!!

Sådär ja, då var jag färdiggnälld. Över till nått annat.

Har fått en släng av rikemanskänsla igen och funderar allvarligt på en ny mobil + abonnemang.

Gratis internet ingår ju inte i mitt abonnemang och vad är då vitsen med en smartphone? + att alla mina danselever alltid ber mej att söka på låtar på "Spåttyfaj" och jag får då förklara att jag inte har gratis internet, medans deras 9åriga ögon fördömer mej..

Men nu får det vara nog!
En Galaxy S 2 kanske? Eller HTC Sensation XL? Eller ska jag joina the dark side med en Iphone?


Kommentarer
Postat av: Josie

Åh vad fint att du tycker det Ellen (: Jag ska bättra mig nu hade jag tänkt. Pyss

2012-05-05 @ 05:58:24
URL: http://kaleidoscoopical.blogg.se/
Postat av: Emil

Ellen du köper inte en Iphone! Inte din stil.

Only the best is good enough for the queen!?!? Är det inte så?

2012-05-05 @ 09:50:12
Postat av: ellen

Du har rätt Emil, blidde ingen Iphone heller, blidde en Galaxy ;)

2012-05-06 @ 17:11:08
Postat av: Emil

You go Cuzzzzzzzzzzz! Hhahahahaha ja har ett dansband som kusin =)

2012-05-07 @ 18:56:44
Postat av: ellen

Hahaha, wierdoo!

2012-05-08 @ 08:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0