Dalahelg


Hejpånä!

Ser ut som jag breder (brer? som på en smörgås? what?!) ut mina armar och ska krama om er på bilden.. Det gör jag inte. Skulle aldrig göra heller...... He-he närra!

Ooooj vilken bra helg jag har haft då?!
Jag och Martin åkte till Dala-järna och hälsade på hos Malin, Filip och Leon.
Snosade på bebis och hund, hejade fram Top Cats till final och åkte till Borlänge.

Tror inte ni klår det va!

Gött att komma ifrån flyttkaoset där hemma också..
Grejer Ö-V-E-R-A-L-L-T! Och ändå hittar jag ingenting?
Förstår verkligen inte den ekvationen..

+ att vi köpte mer inredningsgrejer på Jysk när vi var i Borlänge.
Heheheee.. Living on the edge vettni!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin tröja Ellen :) å det var jätteroligt att ni kom å hälsa p på, det lär vi göra om. Å så lär vi komma till er å våldgästa ;)

2012-03-08 @ 22:49:30
URL: http://malintroya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0