Listarrr

Okej jag vill vara som alla andra och göra en 2011-lista:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog examen och började jobba, höll mitt nyårslöfte om godis-dricka-chips-uppehåll i ett halvår (VICTORY!) var på parkourläger.. hehe.. hehehe.

Har du några nyårslöften?

Bli nyttigare, som varenda annan svenne...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nepp, Hannah knep ihop. Nu väntar vi allihopa på bebisen!

Vilka länder besökte du?

USA, Frankrike, Danmark, Tyskland, Italien, Österrike, Liechtenstien och Schweiz.
*International girl*

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
 
3:e Juni som var examensdagen och 4:e Juni när jag flyttade från Hället och fick reda på att Hannah var preggers.

Vad var din största framgång 2011?

Att jag klarade plugget överlag, men framför allt Statistik-kursen och B-uppsatsen. HEJA YLVA-LI OCH MEJ!

Största misstaget?
Gör aldrig misstag.......

Bästa köpet?
Fransväskan jag köpte i Nice. Älskaren fortfarande.

Vad spenderade du mest pengar på? 
Kläder och snus. Väl spenderat, Åkerlund.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
 
Nice-resan, examen, alla jag umgåtts med

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
GAY PIRATES! Lazy song, Alla Maggio-låtar, Give me everything, Jack Sparrow, Lions roar, Home, Levels, Vart jag mej i världen vänder, Gloria, Ju mer dom spottar.. Kan hålla på hur länge som helst.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och. Kult svar. Var ju värsta humörswingersen evert i höstas. Men har mått mycket bra med.

Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar

Favoritprogram på TV?
Top model får ävah!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Drack Margaritas på Newark airport med morsan och flög tillbaka till Sverige

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Leggings i oändlighet

Den bästa nya personen du träffade?
Kan man ju inte välja heller?!


Kommentarer
Postat av: monstermalin

Bra svar tyder väl på ett rikt liv..? Puss

2012-01-05 @ 13:37:55
Postat av: Julia

haha, tack så jättemycket för inbjudan ellis men jag kan tyvärr inte annars skulle jag lätt hängt på! :( men ha himla kul och riv inte hela lägenheten! ;)

2012-01-05 @ 14:27:04
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/
Postat av: ellen

Ja det tycker jag väl moster :) puss

2012-01-05 @ 14:42:02
Postat av: syrran

monaco o norge?

2012-01-09 @ 13:50:59
Postat av: ellen

Haha VA?! Var jag i norge också? kommer jag inte ens ihåg..

2012-01-10 @ 08:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0