Cellulitodlingen Åkerlund



Hejpånä.
Idag är det lite mer ordning på det där förbannade råttboet = Glad Ellen.

Tänk att det där med hur ens (mitt) hår beter sej kan styra ens (mitt) humör en hel dag?
*Ytlighet deluxe*

Jahaokej, nu har det blivit så att jag ska vara danslärare ända fram till sportlovet..

Det tycker jag ska bli lite spännande.
Då får jag bland annat köra skiten ur Matilda 2 gånger i veckan.. he-he.

Förutom den fördelen med Matilda så får jag ju även träna på arbetstid.
Så jävulskt bra för mej som aldrig får tummen ur rövfan?!

Rövfan som jag odlar en livstidsförbrukning av celluliter på där hemma på soffan..

Jaja, det om det.
Det är fredag vilket betyder att jag åker till Sunne igen för Idamys.
Det är en fin liten tradition ändå.. som jag uppehåller.. för andra veckan i rad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0