Onixdag

Det är visst fredag den trettonde idag. Onixdagen.

Än så länge har det mesta gått bra ändå.
Har endast tappat min kaffemugg som inte kan hålla tätt (fucking Åhlens-dret!) på parkeringen hemma så den rullade in under en bil och där rann hälften av mitt nygjorda kaffe ut...

Men inte ska vi ge upp hoppet om att nått kan gå fel än!

Låt oss lista på saker som fortfarande kan gå fel:

- Mina möbler från Ikea ska komma idag och jag har engagerat hela familjen Åkerlund som ska ta emot skiten eftersom jag jobbar. Leveransen kan ju ändå gå åt helvete. Istället för soffa kan jag få en köksö.

- Jag jobbar själv på Fotocity idag. I somras var det ju en kund som pillade in sitt minneskort i en maskin, där försvann det, och vi fick plocka isär maskinen. Och idioter finns det ju gott om.

- Ska åka bil kvällstid.. Värmland = Djur everywhere.

Så, nu är jag förberedd iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0