Gladellis



Idag har jag tagit på mej bästa fredagshumöret.

Vi listar varför allt är gött just nu:
Har fått klä på mej jeansleggings och vanlig BH då jag inte är danslärare idag
Har även fått sminka mej ordentligt (moster Ingrid trodde jag skulle på fest) och använt parfym
Ska få en semla snart
Tar helg om mindre än 2 timmar
Ska ha riktig jävla Svenssonkväll med tacos framför TV:n

Mest ser jag fram emot Svenssonkvällen för att pappa tycker att jag är just så jävla Svensson men han ska inte vara med så jag gör precis som jag vill. Haha pilutta dej pappa!

Funderar på att skaffa villa, volvo, en golden retriver och 1,83 barn som ska heta Alice och William bara för att göra pappa galen...


Kommentarer
Postat av: m

2012-02-06 @ 19:35:24
Postat av: monstermalin

Hallååååå! Höjden av försenad tonårsrevolt; leka Svensson!!! ;D

2012-02-06 @ 19:36:20
Postat av: ellen

Haha, ja och som att det skulle vara det värsta som fanns :P

2012-02-09 @ 12:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0