Barn vettni..

Jaha, då har jag haft sista lektionen med dansarna på gymnasiet..
Firade genom att göra mej illa i nacken, så nu kan jag inte ligga på min högersida eller nicka.
Kommer föralltid minnas denna dag...

Nu ska min onda nacke och jag pallra oss iväg för veckans sista danslektion.
Gillar den här lektionen, dels för att jag får sluta tidigt och det känns som att jag får ta helg, dels för att barnen i den gruppen säger att jag är fin.

Och ni vet, av barn och dårar får man höra sanningen.....


Heheheee..


Kommentarer
Postat av: Louise

Är det inte barn och alkoholister man får höra sanningen av? Det var typ det enda positiva med att vara lärarvikarie på låg-och mellanstadiet, de kom med så gulliga kommentarer. Bästa var ju att få höra att man var fin. ;)

2012-02-23 @ 19:04:04
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0