Hotdog

Okej nu är vi ärliga. Sommarn kom aldrig i år och nu är det höst.
Man KAN ju bli ledsen nu och hata allt, men jag oooorkar inte vara som förra året när jag bara var arg hela tiden. Det var för hysteriskt även för mej.

EN kräftskiva vill jag hinna med innan det blir för mörkt, men annars säger jag BRING IT BIIIATCH!

Listar vad som är mysigast med höst:
- Doftljus, ska köpa världens största lager och sniffa på varje kväll
- Höstkläder, kan ha stickade tröjor och fina jackor
- Te-tid, ska även här köpa ett lager
- Filmkvällar, utan dåligt samvete
- Halloween, min favvo "högtid" efter jul

Apropå Halloween.. Kollade på kläder åt Sheldon (INNAN NI DÖMER MEJ: Han fryser i bilen när AC:n är igång, han kommer aldrig gå ut om han inte är påklädd) och fann det här:


Dogzilla

Hotdog

Honey Bee

Tänk er Sheldon som Dogzilla.. Jag dör?


Kommentarer
Postat av: monstermalin

Haha! Ingen tar ju din hund på allvar iallafall...Inte ens du:D

Kör på Godzilla du! Fast utan luvan...

:):):):)

2012-08-24 @ 08:31:33
Postat av: Linnea

AH! Satsa på Dogzilla!!

2012-09-03 @ 21:27:47
URL: http://thelinneajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0