Självbehärskning är inte min grej..


Hejee på er!

Nu ni jävlar, ska här börjas träna!

Mina nergådda joggingskor, årgång 2002, har gjort sitt så jag har precis beställt hem ett par Reebok Easytone-skor. Är mest nyfiken på om man får bättre hållning i dom, och mamma säger att dom är sköna att gå i..

Och säger mamma det, då är det så!

Har även anlitat Martin att hjälpa till med min självbehärskning när det gäller dretmat..

Du MÅSTE säga till när jag tänker äta nått onyttigt, lova att göra det! Sa jag.
 
Men nu när han gör det blir jag så jävulskt frustrerad?!
Stampar med foten, gnäller och surar för att han säger till.

Måste vara grymt charmigt att ha mej som sambo.


Kommentarer
Postat av: Emil

Asså va fan blir det??? 2 inlägg på två dagar? Du lär ju inte gå till jobbet imorn på grund av utbrändhet!!!

2012-04-19 @ 16:59:17
Postat av: ellen

Lugn nu Emil, jag är kvinna och kan göra flera saker åt gången..

2012-04-19 @ 19:13:43
Postat av: monstermalin

Haha! Visst äääär det irriterande? Jag tror det känns så jävligt för när nån säger högt "Borde du inte...." flera gånger varje dag, då inser man hur ofta man gör saker man INTE borde!!

Hängde du med?

Puss

2012-04-21 @ 07:58:25
Postat av: ellen

Haha ja jag hängde med hela vägen faktiskt ;) puss

2012-04-23 @ 20:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0