Om jag försvinner mystiskt vet ni varför..

Jag är ju kontorsråtta sen förra veckan. Min hjärna går på rundgång här.
Stirrar på dataskärmen och tänker på samma saker hela dagarna.

Trött, hungrig, snart helg, trött, hungrig, snart helg..

Är mest själv också och skvätter så fort jag får någon form av kontakt med omvärlden. Fick sms förut, satt nästan i taket med hjärtat i halsgropen. Undrar om det är ett tecken på att jag håller på att bli folkskygg?

Åååååhhh! Gjorde just den största tabben som alla i skräckfilmer alltid gör.
Hörde ett konstigt ljud, gick ut i korridoren och ropade: Hallå? och kollade mej vilset omkring.

Inget svar.

Undrar nu vart mördaren gömmer sej och när han ska anfalla.
Får beväpna mej snarast.


Kommentarer
Postat av: monstermalin

Haha, jag tror du har för lite att göra:)

2011-09-14 @ 22:00:21
Postat av: ellen

Haha, jag har att göra men det är så enformigt att jag mår illa.. måste pausa ;)

2011-09-14 @ 22:35:35
Postat av: Moster.

Känner igen mej, och jag mår också illa när det blir för enformigt.

2011-09-15 @ 13:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0