Mârtenslördag


Grymt kul kväll i lördags!
Har aldrig tidigare varit på faktoriet på mârten. Och jag kallar mej själv torsbybo?!

Gjorde det mest dramatiska fallet i världshistorien när jag skulle gå ut från dansgolvet. Har aldrig trillat så hårt, och då har jag ändå trillat inför 300 studenter och spelat handboll. Själv var jag också så jag hade ingen att skratta med. En tjej fick hjälpa mej upp för jag blev liggandes och önskade mej låååångt bort.

Önskade så mycket att Ida hade varit med och sett det. Hon hade skämts ihjäl.


Kommentarer
Postat av: Ina

Yeeey, jag tror inte ens jag kommer ihåg detta kortet, hahaha!

Men kul var det iaf, trevligt att träffa dig! Ni får komma till Karlstad och festa med mig och Sofia någon gång :)

2011-09-13 @ 16:53:01
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0